web analytics
máj 222022
 

Čím je teplejšie, tým kritickejší sú mnohí z nás k svojej postave. Ak vás pohľad do zrkadla neteší a chceli by ste vylepšiť váš vzhľad, ale zároveň spraviť niečo pre svoje zdravie, spoľahnite sa na eliptické trenažéry. Cesta za vysnívaným telom bude s nimi oveľa jednoduchšia.

Vyskúšajte kardio v domácom prostredí

Uponáhľané životné tempo mnohým z nás nedovolí zájsť aspoň párkrát do týždňa do fitness centra. Navyše, čas, ktorý by ste strávili cestou z a do posilňovne a čakaním na to, kým sa uvoľní prístroj, na ktorom chcete trénovať, môžete doma efektívne využiť práve na cvičenie. Dokonca aj počas sledovania televízie, takže naozaj už nemôžete mať žiadne výhovorky.

Eliptický trenažér dokáže precvičiť široké spektrum svalov a zabezpečiť vám kvalitný kardio tréning. Dlhodobo sa drží na popredných priečkach obľúbenosti vybavenia domáceho fitness centra. Simuluje chôdzu, no je o niečo efektívnejší, pretože zapája nohy, ale aj ruky a pohyb na ňom kombinuje výhody chôdze po schodoch, behu a jazdy na bicykli, takže ak sa budete cvičeniu na eliptickom trenažéri venovať pravidelne, pomôže vám krásne vyformovať postavu. Má však aj ďalšie zdravotné benefity, ktoré z neho robia také populárne zariadenie – nezaťažuje kĺby, cvičenie na ňom predstavuje rovnomernú záťaž pre svaly celého tela, posilňuje váš kardiovaskulárny systém, postará sa o kvalitnejší spánok, odbúra stres a zlepšuje náladu.

Cvičenie na eliptickom trenažéri po pôrode – áno alebo nie?

Mamičky, ktoré by sa chceli čo najskôr dostať do vytúženej formy, sa často rozhodnú zaobstarať si eliptický trenažér a cvičiť v pohodlí domova, kedykoľvek im to situácia umožní. Je to však dobrý nápad? Rozhodne áno! Kardio tréning sa postará o spaľovanie tukov, takže tehotenské kilogramy pôjdu ľahko dole. Ak sa po pôrode necítite na šprintovanie, skákanie, no chcete so sebou niečo robiť, vysokointervalový tréning na eliptickom trenažéri prinesie želané výsledky. Zabrať dostanú nielen tukové zásoby, ale aj svaly, pľúca a srdce. Tréning si môžete ľahko prispôsobiť podľa seba.

Tipy na tréning na eliptickom trenažéri

Tempo si vždy prispôsobte podľa aktuálnej kondície. Ak máte problémy s chrbticou alebo kĺbmi a nemôžete si dovoliť cvičiť rýchlym tempom, zvoľte si záťaž, ktorá vyhovuje vašim možnostiam. Vždy je lepšie začať skromnejšie a postupne si pridávať, ako to hneď na začiatku prepísknuť. Akonáhle pocítite nepríjemnú bolesť, telo vám signalizuje, že je vhodné ubrať.

Dajte si záležať na tom, aby ste sa na trenažéri nehrbili. Ak neviete, ako si nastaviť tréning, mnohé eliptické trenažéry sú vybavené počítačom, do ktorého zadáte vstupné údaje ako aktuálnu hmotnosť a ďalšie informácie a trenažér sa postará o všetko. Na vás je už len si to poctivo odmakať a spáliť potrebné množstvo kalórií.

Chuť a motiváciu už máte, len eliptický trenažér vám chýba ku šťastiu? Kvalitnú výbavu do domácej posilňovne za priaznivé ceny zoženiete tu: https://hop-sport.sk/elipticke-trenazery/

Zdroj obrázku: Dan76 / Shutterstock.com

 Zanechať komentár

Môžete používať tieto HTML tagy a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(vyžadované)

(vyžadovaný)

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.