web analytics
feb 222020
 

Ako sa dá ľahko ovplyvniť to, ako sa na vás pozerajú vaši klienti či obchodní partneri? Napríklad reprezentatívnymi kancelárskymi priestormi, ale určite aj dobrou PR stratégiou. Malým darčekom ešte nikto nikdy nič nepokazil, preto si pre svojich dôležitých partnerov pripravte čosi originálne.

Reklamné perá s logom vašej firmy

Sú drobnosti, ktoré využívame denne, no príliš im pozornosť nevenujeme. Kľúčenky, dáždniky, šálky, ale napríklad i kancelárske potreby. Iné však je, ak sa nám s niektorými predmetmi spája napríklad pekná spomienka, vtedy ich skutočne používame s láskou. Kľúčenka z dovolenkovej destinácie alebo i obyčajné pero, ktoré nám niekto daroval, budú mať medzi našimi vecami vždy čestné miesto.

A ako druhým najlepšie naznačíme, že nám na vzťahu s nimi záleží? Kvalitnými a originálnymi darčekmi. Veď nie je ani pero ako pero. Je rozdiel medzi plastovými a kovovými perami, a rovnako tak záleží na charaktere úpravy – potlač sa môže vplyvom času a častého používania zošúchať, ale to, čo je vygravírované, je večné.

Určite by ste si nepriali, aby sa vaše logo či názov firmy po čase vyparili, pero by potom už neplnilo reklamný účel.

Kovové pero je lacný, no praktický darček

Na darčeky pre svojich súčasných alebo potenciálnych klientov nemusíte minúť hory peňazí, základom je naznačiť im, že vám na nich záleží a nechcete, aby na vás zabudli. Počuli ste už o reklamných kovových perách so svietiacim LED logom?

Také pero je skutočne premyslené do poslednej bodky, tak ako všetky vaše podnikateľské kroky. Už si len zvoliť farbu pera, nejakú neutrálnu alebo vo farbách vašej firmy, či bude pero darované v darčekovej krabičke, prípadne o aký typ pera pôjde (plniace, guľôčkové, dotykové, roller, multifunkčné a pod.).

Darujte elegantné pero v kovovom šate

Prečo sú kovové perá také obľúbené? Určite vám v prvom rade napadne, že sú o niečo ťažšie ako ich plastoví bratia, no na druhej strane sa s nimi pohodlnejšie píše a body naviac získavajú aj vzhľadom na svoju odolnosť a trvácnosť.

Veľa záleží aj na hrúbke pera – kým niekomu stačí tenké pero, lebo má útle prsty, iný potrebuje držať čosi hrubšie, aby mu kovové pero poriadne sadlo do ruky. Preto je dobré nechať si vyrobiť viacero verzií kovových pier a prispôsobovať ich dizajn klientom na mieru.

Kovové reklamné perá môžete rozdávať klientom a partnerom na obchodných schôdzkach, veľtrhoch, ale napríklad aj na spoločnom stretnutí pri obede a káve. Určite bude neskôr oveľa ľahšie podpísať dôležitú obchodnú zmluvu.

 Publikoval 22. februára 2020

 Zanechať komentár

Môžete používať tieto HTML tagy a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(vyžadované)

(vyžadovaný)

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.