web analytics
máj 152013
 

S obľubou hovorievam, že veci sa dajú robiť alebo dobre alebo správne. A hoci to v živote občas vyzerá, že oboje naraz nejde, opak býva pravdou. A tých, ktorí to tak nerobia, najčastejšie spoznáte podľa otázky, ktorú často kladú: „A čo budem teraz robiť?“ „Teraz už nič“, zvyknem odpovedať. Rozmýšľať, čo robiť, bolo treba skôr, ako sa robiť niečo začalo.



„Dobrá rada stojí groš“ a „Po boji je každý generálom“ sú ďalšie často používané príslovia neúspešných. Pritom stačí sa naozaj najprv zamyslieť, potom zistiť všetky potrebné a dostupné informácie, porozmýšľať, ako sa vyvarovať možným problémom a až potom začať konať. Dupľom to platí v podnikaní.

Ale nie iba podnikateľom môže pomôcť zorientovať sa stránka Spoločenstvo podnikateľov Slovenska, kde sa môžete dozvedieť nie len informácie o účtovníctve, práve, marketingu či manažmente. Rovnako si tu môžete bezplatne stiahnuť vzory niektorých dokumentov alebo rovno objednať služby založenia či úpravy dokumentov firmy.

Právo nechajte na právnikov

Niekto tvrdí, že problémy sa budú riešiť, keď vzniknú, ja dávam prednosť predchádzaniu vzniku problémov. A čo vy? Keď už sa ale do problémov dostanete, napríklad tým, že vám váš odberateľ nezaplatí faktúry za odobratý tovar, je dobré vedieť, že sa môžete obrátiť na odborníkov, ktorí za vás vykonajú vymáhanie pohľadávok advokátom. Šetríte tak svoj čas, môžete sa venovať získavaniu nových obchodov a nemrhať ho neproduktívne. Súčasne nemusíte mať obavy z nezvládnutia zákonných náležitostí všetkých písomností či nebodaj neodborného prístupu k dlžníkovi, čo by mohlo spôsobiť právne problémy vám.

Nových zákazníkov môžete získavať aj pomocou vašej webovej stránky, prezentovať vaše doterajšie úspechy, napísať referencie doterajších zákazníkov či informovať o novinkách. Aby však vašu www stránku ľudia našli v záplave stránok vašich konkurentov, je dobré aj tu nechať jej propagáciu na odborníkov. Hoci si mnohí najmä študenti myslia, že spraviť www stránku je hračka, nie je to tak. SEO optimalizácia rozhoduje o tom, či vaši zákazníci uvidia vašu ponuku alebo konkurenčnú.

Skrátka v odborných veciach sa obráťte na odborníkov a vy sa môžete sústrediť na to, čo viete robiť najlepšie. Na váš biznis.


 Zanechať komentár

Môžete používať tieto HTML tagy a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(vyžadované)

(vyžadovaný)